saaaaknat er (a)

tjenare beeeeeebisar :)
1. vem fan har sakt att jag andvänder picnik och gör om mina bilder gumman?
2. hiss & diss lista hade jag i min förra blogg.

sen vill jag bara säga, DET VAR FÖRSTA GÅNGEN IDAG JAG SÅG DIN BLOGG.
för din blogg har inte intresserat mig. men du måste visst läsa min blogg regelbundet. ;)


såå, nu kan vi starta. bara för att nån tror att hon är den enda i bloggvärlden, haha.. jadu. annars har inte mycket hänt, eller okej jäkligt mycket som jag inte kan ta upp i bloggen, sorry. men vill tacka fina bästis för stödet, du är alltid nr 1 för mig. :) imorgon freda, härligt! asså bloggen har varit tyst under en - två dagar för jag inte haft nått att skriva + varit lite bråk. men nu tänker jag blogga regelbundet. saknat att blogga, så sjukt kul. får se om jag slänger in ett inlägg snart, vi hörs puss!

saknar oss, dig & mig. våra stunder. du kommer alltid att betyda en hel del, hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0