påskafton


lördag & påsk, glad påsk allihoppa!
sov jätte gott idag, vaknade av att lillasyster sa, "ska vi se vad vi fått i våra ägg alice?" (inte mitt ägg på bilden, lånad av google.) och äggen var gigantiska, inte bara med godis lite små skaer också, roligt! idag är det ju påsk, då ska man fira påsk med hela släkten, men nu är det så i min släkt i år har vi fått ändrat lite, min moster mår illa helatiden, hon är ju gravid. så hon kan inte gå ut, orkar inget. hennes två barn är på landet med min andra kusin & moster. men vårat land är toaletten trasig, så mormor & morfar är där för att laga, sen är vi inte sådära jätte förtjusta i påsk mat, så det blir jag mamma och alva, som ska ut idag på dagen in i stan sen ska vi äta på resturang, inte sån speciell påsk, men vi har annars nästan varje år firat med släkten, så vi tar igen nästa år. sen tycker jag det är trevligt med bara mamma, och sen påsk maten är ju inte sådära jätte god.. heldre på resturang. fast påskägg får vi självklart, hehe. sen ska jag ju endå bo på landet två veckor i sommar och då kommer säkert heeeeeela släkten på mammas sida vara där. ah. ska ta med cameran idag också, måste liksom ta lite nya fotton, känns rätt tråkigt med samma gammla. men nu laddar den, vi hörs ikväll! ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0