Min helg

just det, har ju inte berättat om helgen, haha. tänkte på det nyss. vi var iallafall ute i fredags och lördags, och i lördags sov jag hemma hos fanny med jennifer när vi kom in på kvällen så satt vi på beck, men vi titta typ inte, utan vi ringde runt till alla möjliga, det var sjukt  jävla roligt, så vi snackade ett tag med dom, sen somnade jag (såklart först) haha, för er som inte vet, jag älskar att sova, jag sommnar alltid först på en minut, haha. sen på morgonen vakna jag och väkte jennifer vi satt och kollade på film och snacka, hon är ju sjukt jävla söt :) fanny sötnosen låg och sov med natt mösan, haha, fast jag lyckades väcka henne också, sen käka vi fixade oss stak till farsta sen älvsjö sen porrbutik, tyvärr blev det inte nån porrfilm, vi får ta det nån annan gång ;) haha. ja, asså min helg kortfattat. helgen var en skön chill helg, :) roligt hade jag iallafall ute. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0