LOCKIGT

shit, asså snacka om att jag har tråkigt.
kommer mögla. dom sitter och snackar "vuxen" prat. och ingen har tid för mig & mitt intressanta liv, nehe.
kan berätta lite om fredag & idag :

fredag:
träffade fanny var ute, med randoms. sen typ blev jag fett arg så vi gick in. fanny och fannys mamma höll på med mitt hår. sen gick vi ut igen till bagis skola. så träffa vi nån kille som börja snacka med oss. och vi chilla galet. hihi.

lördag:
vaknaden, satt på mig uff kläderna, hem och direkt till söder för att köpa bh & striiiiiing, haha .. med mamma. så åkte vi hem och bytte om, fixa mat .. sen kom gästerna, nu sitter jag på datorn, fett osocial och dom sitter och dricker vin. hihi, och snackar vuxen snack. snart ringer BÄSTAVÄN, vi ska prata hela natten. haha, vi har massa skit snack. jaaaaaaaaaa.


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 11:44:54
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0