lackar sönder fan !

jag vet att jag vart usel på att uppdatera, men ingen blogg lust typ. asså, vet just nu inte hur bloggen kommer se ut. för min blogg lust är låg nu, men hoppas den kommer tillbaks :) nu ska jag gå och fixa i årdning mig, skit måste bara medela: VÅREN ÄR HÄR! asså snacka om mysigt, sen har vi påsklov ;) skönt! mamma har snackat med läraren, och vet ni? DOM TROR JAG BEHÖVER GÅ HOS NÅN KURATOR, så tydligen har dom beställt tid efter påsk, haha.. asså seriöst? driver nån med mig? jag blev as sur asså. sen ska dom typ reda ut social utredning? haha, seriöst? -.- what? dom tror typ jag är sjuk eller nått? för jag har mycket skolk? ucsh, snacka om att jag typ lackar sönder, aja, dax för städning + årda mig. vi hörs antingen ikväll, eller nån annan dag just nu är blogg lusten nere. men hoppas den är tillbaks snar. puss.


Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

HAHA! jag skolkar skit mycket nu för tiden. skolan kommer snart att kalla på möte med mina föräldrar och kanske eventuellt kuratorn och skolsyster. jag snackar med en ny kurator, ingen i skolan.. ååååh vill inte!

2009-04-04 @ 20:07:24
URL: http://emmapung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0