hon som alltid funnits där ..

till min syster :
det är sjukt svårt utan dig. vi har inte träffats på länge. förut var det vi, vi helatiden. sommaren 08, kommer aldrig glömma. du var min luft, syre. jag önska jag kunde spola tillbaks tiden, till det var du & jag. men vi har förändrats så otroligt mycket. kommer ihåg när du sa, "jag ska aldrig röka & dricka, det är inte bra." fuck va stolt jag var. nu är allt förändrat. vi träffas aldrig, jag saknar dig syster. du vet att du alltid kan komma till mig? jag lyssnar altid. tack för funnits där dom gångerna jag behövt dig ställt upp. kommer aldrig glömma kryssningen, eller sommaren då vi åkte till nacka typ mitt i natten våra föräldrar skrek på oss i parken. shit, pawerpuffpinglorna. du var den jag valde före allt, den som jag alltid kunnde komma till när allt var piss. när du ringde och hörde att jag grät, du kom och hämta mig och jag sov över hos dig, vi snacka hela natten. du har bevisat att du är äkta. jag vet att jag inte alltid varit perfekt, jag har varit jäkligt fittig, dissat, inte funnits där. men jag lovar dig, att jag ska förändras. vad som en händer, kommer jag alltid att finnas där. kommer alltid att ställa upp, jag älskar dig hjärtat. jag kommer aldrig att lämmna dig & förlåt .. jag älskar dig syster. (du vet vem du är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0