hemma!

jag är hemma!
hatar sånt där "släkt skit" asså vet inte ens om vi är släkt, eller jo typ. men jag känner inte dom, men dom känner mig. så pinsamt. så jag snacka i telefon en halvtimma med frida, dom måste tyckt jag vart oupfostrad. men jag är tonåring. haha. är iallafall hemma nu, riktigt skönt. sitter och äter vindruvor. ska ringa frida lite senare, så kan vi snacka ut. har tagit sjukt många bilder som jag lägger in imorgon. godnatt och sovgott. även fast ni är få läsare, så är ni bäst. ♥

föresten mammas bästaväns dotter är rolig, ni kommer inte fatta men måste endå få ner det här.
jag - men vadå var han tjock?
hon - njae..
jag - jaha, biffig?
hon - nja, tjock och biffig.
så börjar jag skratta så magen viker sig. det låter inte så roligt nu. men då var det.
asså vi pratar om hennes EX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0