HAHA

haha ..
snacka med fanny på msn .. och så somnar jag. så kommer mamma in:
alice, sover du?
jag blev lite trött.

haha, fanny vill äta billyspizza, typ inte sugen på det, men för fanny älskling. haha, nu vill hon ha ben & jerry också. haha .. nu skrier min syster som en gris gråter, och säger att hon inte orkar med .. haha, för typ det ligger kläder på hela hennes golv och mamma säger att hon måste städa. sen kom hon in och drog ner alla kläder på mitt golv och kasta banan skal. shit, hon har ADHD. har sakt det till mamma flera gånger, nu har mamma fattat att hon har seriösa problem! tjejen är nio år shit ..

bara för dig fanny ..

min gullis.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Yes, i love b&j! Panpizzan är för att det är enkelt och behöver inte tillagas :D. Haha, bilden på dig och frida som jag tog är så söt. Och nakenchocken ska vi inte tala om, haha. SÖTASTE! <3

2009-04-30 @ 17:22:15
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0