gamla stan, djurgården, kungsan, söder, östermalm.

hej på er!
kom nästan precis hem. är nya headern fin? och sen om ni bläddrar ner så ser ni bilder ifrån dagen. vi har gått runt, i det fina vädret åkt båt, fikat, käkat glass, och resturang. har varit en bra familje dag, förutom att alva fått några utbrott, jag tror jag kommer bli en suverän mamma, "käfften nu fittunge så går vi" .. haha. annars har faktiskt dagen varit väldigt lyckad, vi han in på H&M och köpa en founditon också. ikväll har jag ingen aning om vad som händer, hoppas på nått roligt! vi hörs.


Kommentarer
Postat av: albiin

min fina bästis kkommer bli sveriges bästa mamma :)

2009-04-11 @ 22:08:12
URL: http://fridaalbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0