FRÅGA & SVAR

Anonym om sofia skolan suger:
kna du berätta lite om när du blekte ditt går blont, hur många gånger du blekte osv.?


SV: det var ett år sen jag blekte det. när man har mörkbrunt hår ska man ju ta det försiktigt slinga det, flera gånger. under några månader. men jag skulle vara blond direkt. och jag har så tjockt hår, så liksom jag tänkte att de inte tar skada. så jag tog direkt blond färg sex förpackningar på tre dagar. då fick jag mitt blonda hår! men gör ALDRIG så. som tur har jag tjockt och starkt hår så det tog ingen skada. tur det! men jag fick skadat hår i topparna så när jag sedan klippte mig blev det kort. så mitt tips är att slinga det. men sen är ju jag inte expert, så gå till en frisör låt dom tipsa & fixa. sen färga jag det brunt efter några månader, som jag ibland kan ångra. men skulle aldrig vilja ha det håret nu. men vill bli lite ljusare, nu är jag så mörkhårig! ta det försiktkigt om du ska färga det! kram!! :)

Kommentarer
Postat av: embla

JAG ÄR FAKTISKT OTROLIGT INTE ALLS AVUNDSJUK PÅ DITT HÅR!



de är de finaste som jag sett älskling. fan ge mig

2009-04-24 @ 13:10:03
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0