alice humor i ett nötskal

jag och emma har en rätt rolig konvikation på msn,
vi snackar om lite allt möjligt privatliv, så kommer vi in på killar,
gamla ex och sånt .. jag frågar ut henna lite om S, haha :o
och jag påstår att han FORTFARANDE betyder för henne.
det gör han.. sen kommer vi in på lite andra ex till en
av oss två.. haha, (för att inte skriva namenen, blir det
kille 1 2 3)

samma sak med KILLE1

längst in i mitt vänstra öra, betyder han.

KILLE2 längst in i hjärtat

KILLE3, .. längst ut i rövhålet, räcker med en liten gas så är han ute
haha, ingen kanske fattar, men det hääääär tyckete jag var LIIITE roligt ;) förtjänar att vara i min blogg.
kan säga att jag inte garva LIIIIIITE, haha..


Kommentarer
Postat av: emma

asså HUMORELITEN !

2009-04-09 @ 23:55:15
URL: http://enlundwall.devote.se
Postat av: albiin

EMMA ÄLSKAR SSBE

2009-04-10 @ 21:22:52
URL: http://fridaalbiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0